Lugn och avslappnad helg

Hej på er alla! Har ni en bra helg? Jag är faktiskt ledig nu i tre dagar vilket jag behöver och det är så sjukt skönt. Även fast jag bara degat idag så har jag inte heller bloggat men jag har bara njutit av ledigheten och vilat. Så det blir en lugn helg för mig, samla krafter och energi för att jobba mellan 26e-31a utan ledighet. Är van. Det är tufft inom vården men jag har kommit in i det vilket känns bra. 

Annars då? De senaste dagarna har jag jobbat hehe (ovanligt) och inte gjort så mycket annat. Sitter just nu och kollar på Johan Falk, helt sjukt att jag inte fått upp ögonen för den innan! Nu är jag fast typ. Sitter här med Sias polka och en kopp te. Kriminologi är riktigt intressant. Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi. Puss!




Allmänt, Vardagslivet | |
#1 - - Sandra':

ååh älskar den där glassen :D
saknar dig sjukt mycket!<3
ja ja säger till om ja hittar någon bra salong. ska kolla på den du tipsa :) o sen kolla runt lite. <3<3

Svar: Saknar dig jätte mycket också hjärtat! <3
Samira Naili

Upp