2016-01-19 <3

Hej på er! Ber om ursäkt för den usla uppdateringen men jag har som vanligt haft fullt upp och lusten till att blogga varierar från dag till dag. Nu nalkas det dock onsdag och jag är ledig (!!) ska verkligen njuta och soovaa, har inte ord för hur härligt det ska bli (feel me.?)

Idag då! Jobbat i åtta timmar och efter det fick jag äntligen träffa en av mina favorittjejer igen! Det var månader sen vilket är galet med tanke på att vi typ bodde ihop förut när vi umgicks varje varannan dag <3 Måste hinna träffa henne innan hon åker imorgon! 

Annars har jag varit lite för ärlig med saker och ting idag vilket egentligen bara är bra för allt är ju bättre än att leva i lögner. Bättre att våga möta sanningen och oavsett vad det är så mår man bättre av att leva ärligt, vi kan gå vidare av en sanning. Att faktiskt våga tala sanning är något jag jobbar med och det är guld att våga. Visst, sårad kan man bli men förr eller senare lär vi oss att klara oss ändå. These bitches doesn't give up! Lite visdomsord så här på kvällskvisten ;) 
Nu säger jag godnatt så trött som jag är. Här kommer lite pics från dagen. (OBS! Sent inlägg)









Mina Tankar, Vardagslivet | |
Upp